Post by tesek86179 on Nov 11, 2024 2:23:55 GMT -5
Proiectul de lege 151 al Senatului , denumit acum „Legea Pallone-Thune Telephone Robocall Abuse Criminal Enforcement and Deterrence Act” („Legea TRACED”), a fost conciliat cu proiectul de lege bipartizan al Camerei Reprezentanților House Bill 3375 și a fost adoptat în Cameră în decembrie 4, 2019 . Acest amendament revizuit a fost returnat Senatului pentru un vot final și este de așteptat să devină legislație finală „dacă nu în această săptămână, atunci săptămâna viitoare”, potrivit sponsorului proiectului de lege, reprezentantul John Thune. Astfel, perspectivele pentru adoptarea legislației TCPA arată în prezent destul de pozitive.
Așa cum a fost redactată, legislația va demara o serie de activități ale FCC și poate, ca chestiune practică, să solicite agenției să ia măsuri prompte cu privire la hotărârile Date Telegram mult așteptate privind definițiile statutare critice. Subliniem mai jos unele dintre cele mai notabile revizuiri ale Actului TRACED făcute din iulie 2019.
Adoptarea multor, dar nu a tuturor, din propunerile lui House Bill 3375
Proiectul de lege de compromis aflat acum în așteptare la Senat constă în mare parte dintr-o combinație literală a versiunii din mai 2019 a proiectului de lege 151 al Senatului și a legii 3375 a Camerei. Proiectul de lege de compromis adoptă, în general, modificările propuse pe care le-am discutat anterior în acoperirea noastră a proiectului de lege 3375 , inclusiv prelungirea termenului de prescripție pentru aplicarea de către FCC împotriva contravenienților intenționați de la doi la patru ani.
O excepție este omisiunea limbajului inițial din House Bill 3375, care ar îndruma FCC să clarifice ce ar constitui „sisteme automate de apelare telefonică” (ATDS) și „apeluri efectuate folosind o voce artificială sau preînregistrată”. Deoarece aceste probleme nu vor mai fi abordate în acest proiect de lege de compromis, domeniul de aplicare larg și incert al ATDS și al vocii preînregistrate, cel puțin pentru moment, va rămâne un câmp de luptă pentru reclamanți și pârâți. Chiar și fără acest limbaj ATDS, ne putem aștepta ca părțile interesate să-și reînnoiască sau să-și intensifice eforturile la FCC pentru a solicita o decizie privind clarificarea a ceea ce este și ce nu este un ATDS într- o procedură care a fost deschisă de mai mult de optsprezece luni și pe deplin informată. pentru mai mult de treisprezece.
Modificări pentru abordarea necesității de a reduce apelurile și trimiterea de mesaje text infracționale
Într-un efort de a reduce activitatea criminală evidentă, ambele camere ale Congresului recunosc că eforturile FCC de aplicare a legii pot fi semnificativ frustrate atunci când TCPA trimite mesaje text sau apelează infractorilor adoptă o altă identitate, adresă sau număr de telefon după ce au primit o citare de la FCC. Drept urmare, proiectul de lege de compromis ar modifica TCPA, astfel încât FCC să nu mai fie obligată să emită o citare a încălcării și să ofere entității acuzate o oportunitate rezonabilă de a contesta faptele din citație. Alte măsuri, inclusiv clarificarea faptului că o penalizare de confiscare s-ar aplica în plus față de orice altă penalizare disponibilă pentru FCC și modificarea TCPA, astfel încât posturile de radiodifuziune care dețin licențe FCC să nu mai fie scutite de confiscările impuse în temeiul TCPA, sunt, de asemenea, menite să consolideze instrumentele FCC pentru a aborda activitățile criminale.
Recuperare scurtă pentru unii furnizori de servicii de voce la implementarea SHAKEN/STIR
Proiectul de lege continuă să solicite „participarea deplină a tuturor claselor de [furnizori de servicii de voce] și a tipurilor de apeluri vocale” pentru a implementa sau a fi supus cadrelor obligatorii de autentificare a apelurilor în termen de optsprezece luni de la intrarea în vigoare. Furnizorii de servicii de voce care fac obiectul acestui termen ar putea îndeplini cerința de implementare dacă „vor fi capabili să implementeze pe deplin un cadru eficient de autentificare a apelurilor” (și specific pentru furnizorii de servicii de voce din rețelele VoIP, cadrul existent de autentificare a apelurilor al FCC STIR/SHAKEN) ) până la termenul limită.
Așa cum a fost redactată, legislația va demara o serie de activități ale FCC și poate, ca chestiune practică, să solicite agenției să ia măsuri prompte cu privire la hotărârile Date Telegram mult așteptate privind definițiile statutare critice. Subliniem mai jos unele dintre cele mai notabile revizuiri ale Actului TRACED făcute din iulie 2019.
Adoptarea multor, dar nu a tuturor, din propunerile lui House Bill 3375
Proiectul de lege de compromis aflat acum în așteptare la Senat constă în mare parte dintr-o combinație literală a versiunii din mai 2019 a proiectului de lege 151 al Senatului și a legii 3375 a Camerei. Proiectul de lege de compromis adoptă, în general, modificările propuse pe care le-am discutat anterior în acoperirea noastră a proiectului de lege 3375 , inclusiv prelungirea termenului de prescripție pentru aplicarea de către FCC împotriva contravenienților intenționați de la doi la patru ani.
O excepție este omisiunea limbajului inițial din House Bill 3375, care ar îndruma FCC să clarifice ce ar constitui „sisteme automate de apelare telefonică” (ATDS) și „apeluri efectuate folosind o voce artificială sau preînregistrată”. Deoarece aceste probleme nu vor mai fi abordate în acest proiect de lege de compromis, domeniul de aplicare larg și incert al ATDS și al vocii preînregistrate, cel puțin pentru moment, va rămâne un câmp de luptă pentru reclamanți și pârâți. Chiar și fără acest limbaj ATDS, ne putem aștepta ca părțile interesate să-și reînnoiască sau să-și intensifice eforturile la FCC pentru a solicita o decizie privind clarificarea a ceea ce este și ce nu este un ATDS într- o procedură care a fost deschisă de mai mult de optsprezece luni și pe deplin informată. pentru mai mult de treisprezece.
Modificări pentru abordarea necesității de a reduce apelurile și trimiterea de mesaje text infracționale
Într-un efort de a reduce activitatea criminală evidentă, ambele camere ale Congresului recunosc că eforturile FCC de aplicare a legii pot fi semnificativ frustrate atunci când TCPA trimite mesaje text sau apelează infractorilor adoptă o altă identitate, adresă sau număr de telefon după ce au primit o citare de la FCC. Drept urmare, proiectul de lege de compromis ar modifica TCPA, astfel încât FCC să nu mai fie obligată să emită o citare a încălcării și să ofere entității acuzate o oportunitate rezonabilă de a contesta faptele din citație. Alte măsuri, inclusiv clarificarea faptului că o penalizare de confiscare s-ar aplica în plus față de orice altă penalizare disponibilă pentru FCC și modificarea TCPA, astfel încât posturile de radiodifuziune care dețin licențe FCC să nu mai fie scutite de confiscările impuse în temeiul TCPA, sunt, de asemenea, menite să consolideze instrumentele FCC pentru a aborda activitățile criminale.
Recuperare scurtă pentru unii furnizori de servicii de voce la implementarea SHAKEN/STIR
Proiectul de lege continuă să solicite „participarea deplină a tuturor claselor de [furnizori de servicii de voce] și a tipurilor de apeluri vocale” pentru a implementa sau a fi supus cadrelor obligatorii de autentificare a apelurilor în termen de optsprezece luni de la intrarea în vigoare. Furnizorii de servicii de voce care fac obiectul acestui termen ar putea îndeplini cerința de implementare dacă „vor fi capabili să implementeze pe deplin un cadru eficient de autentificare a apelurilor” (și specific pentru furnizorii de servicii de voce din rețelele VoIP, cadrul existent de autentificare a apelurilor al FCC STIR/SHAKEN) ) până la termenul limită.